آرشیو بهمن ماه 1398

اموزش فارسي

دانلود سورس ربات دريافت شماره دلخواه و احراز هويت تلگرام

۹۳ بازديد

اين سورس رباتي كه در اختيار شما قرارداده خواهد شد داراي پنل مديريتي نيز هست و دوستاني كه قصد راه اندازي و فروختن شماره مجازي دارند به راحتي بتوانند شماره مجازي به فروش برسانند و يك سري قابليت هاي ديگر در اختيار قرار خواهد داد .

از انجايي كه احراز هويت براي تلگرام خيلي مهم مي بايد تا بتوانيد با شماره مجازي وارد تلگرام شده و اكانتي داشته باشيد پس در قدم اول احراز هويت مي كند و يك پيام حاوي يك كد احراز هويت ارسال شده مي باشد كه حتما با زدن اين كد مجاز به ورود خواهيد بود وگرنه اجازه ساخت اكانت به شما با آن شماره مجازي تلگرام داده نخواهد شد .

 

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://amozeshfarsi.ir/downloads/download-robot-source-receive-custom-number-and-telegram-authentication/

 

09393517363

دانلود سورس ربات Giphy تلگرام

۸۲ بازديد

اين ربات با زبان برنامه نويسي php طراحي شده و سورس كامل اين ربات در اختيار شما عزيزان قرار خواهد گرفت اين را هم ذكر كنيم كه بهترين و كامل ترين ربات تلگرامي هست كه در زمينه دانلود سورس ربات Giphy تلگرام نوشته شده با چند امكان ديگر در اختيار شما كاربران گرامي قرار مي گيرد .

 

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://amozeshfarsi.ir/downloads/download-giphy-robot-source-telegram/

09393517363

طريقه استفاده سورس ربات ديليت اكانت تلگرام اشتراك گذاري سورس ربات ديليت اكانت تلگرام

۱۲۶ بازديد

ربات هاي تلگرامي در انواع كسب و كار ها كاربرد بسياري پيدا كرده و در آمد هاي بسيار زيادي جابجا مي شود بين افراد برنامه نويس تلگرام و افرادي كه از بات تلگرام كسب درآمد مي كنند .

بهترين عملكرد اين سورس ها براي راحتي و سرعت بخشيدن به طراحي ربات براي برنامه نويسان است.

 

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://amozeshfarsi.ir/how-to-use-the-dalit-account-telegram-robot-source/#5

 

09393517363

Htaccess چيست؟

۷۹ بازديد

استفاده از اين فايل در همه موارد پيشنهاد نمي شود زيرا ممكن است شما با فعال كردن يك تابع باعث هك شدن سايت خود شود ولي در سرور هاي اشتراكي كه تعداد زيادي سايت بر روي آن قرار دارند پيشنهاد مي شود كه از فايل htaccess استفاده شود . زيرا هر سايت بايد توانايي پيكر بندي قسمت مربوط به خود را دارا باشد .

 

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://amozeshfarsi.ir/%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-htaccess/

 

09393517363

دانلود كتاب آموزش برنامه نويسي javascript به زبان فارسي

۷۸ بازديد

همانطور كه مي دانيد زبان جاوا اسكريپت ، زبان برنامه نويسي تحت وب است كه در سمت كاربر پردازش و در نتيجه به خاطر اينكه در سيستم خود كاربر آني پردازش و اجرا مي شود سرعت فوق العاده بالايي دارد به همين جهت خيلي از برنامه نويسان به اين سمت رو آورده اند تا بتوانند عملكرد خود را بالا ببرند .

 

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://amozeshfarsi.ir/free-javascript-tutorial-book-download-in-full-farsi/

 

09393517363

دانلود سورس ربات ارسال پروكسي تلگرام

۱۷۷ بازديد

وقتي تلگرام وارد ايران شد و با آن كاربري و قابليت توسعه دادن براي افراد برنامه نويس و حتي كاربران شبكه هاي مجازي مورد استقبال شديد قرار گرفت به طوري كه خيلي از افراد وقت خود را در كانال هاي سرگمي يا … مي گذراندند .

و بعد از گذشت چند وقت به دليل بعضي از مسائل در كشور ايران تلگرام مسدود شد به به راحتي قابل استفاده نبود براي افراد عادي به همين دليل موجب شد تا بعضي از افراد كه خيلي وابسته تلگرام بودند راهي براي اين موضوع پيدا كنند .

 

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://amozeshfarsi.ir/downloads/download-غير مجاز مي باشد-telegram-robot-source/

 

09393517363

نمايش تاريخ ميلادي و شمسي و قمري به فارسي براي وردپرس

۷۹ بازديد

خوب روش هاي زيادي براي اين كار وجود دارد روشي كه من خودم چند روز درگيرش بودم براي نمايش تاريخ ميلادي و تاريخ شمسي و تاريخ هجري قمري كه اسم ماهه هاي ميلادي و شمسي و قمري را به فارسي نمايش دهد در خيلي از سايت ها دنبال آن گشتم ولي چيزي پيدا نكردم همين موجب شد تا خودم بشينم و كد نويسي php براي آن انجام دهم اين روش را به شما دوستاني كه برنامه نويس هستيد يا برنامه نويسي هم بلد نيستيد آموزش خواهم داد و فقط كاري كه من براتون توضيح مي دهم انجام دهيد.

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://amozeshfarsi.ir/downloads/download-php-source-code-view-wordpress-persian-and-lunar-date-and-lunar-date/

 

09393517363

سورس ربات استيكر ساز تلگرام php + پرداخت آنلاين زرين پال

۱۳۳ بازديد

در اين پست قصد ارايه سورس ربات استيكر ساز ( ساخت استيكر با ربات ) با امكان اتصال به درگاه پرداخت جهت فعالسازي VIP و قابليت هاي ويژه را داريم.

با ربات تلگرام ساخت استيكر كاربران با تهيه اشتراك ويژه VIP مي توانند از بين بيش از ۳۰ الگوي تصوير زيبا و دادن نام خودشان و يا نام هاي دونفره , استكر خودشان را در كمتر از يك دقيقه دريافت كنند.

 

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://amozeshfarsi.ir/downloads/download-robots-sticker-telegram-maker-php-online-payment/

 

09393517363

آموزش كامل برنامه نويسي ربات تلگرام از صفر تا ۱۰۰

۸۰ بازديد

اين بار با آموزش كد نويسي ربات تلگرام از صفر تا ۱۰۰ در خدمت شما هستيم كه يك از بي نظير ترين و بهترين آموزش هاي كد نويسي ربات تلگرام از صفر تا ۱۰۰ هست با اين آموزش شما مي توانيد هر رباتي را براي تلگرام بنويسيد و اين آموزش خيلي جامع و كامل هست براي كساني كه ميخواهند درآمد داشته باشند با كد نويسي ربات تلگرام از صفر تا ۱۰۰ ميتوانند رباتي بنويسيد كه تحت اختيار خودتان باشد و به كساني كه كانال يا گروه دارند بفروشيد و كسب درامد كنيد كه بايد در ادامه با ما باشيد….

 

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://amozeshfarsi.ir/downloads/full-package-of-telegram-robot-coding-from-zero-to-100/

 

09393517363

ويرايش اپليكيشن اندرويدي بدون دانش كدنويسي

۷۵ بازديد

شما با اين آموزش جذاب مي توانيد يادبگيريد كه چگونه تغييرات دلخواه خود را از قبيل عوض كردن آيكون و تصاوير برنامه، تغيير اسم برنامه، نصب چند نسخه از برنامه به صورت همزما، حذف تبليغات مزاحم برنامه‌ها، ترجمه زبان برنامه از انگليسي به فارسي و ديگر تغييرات را روي برنامه‌تون اعمال كنيد و بدون يك خط كدنويسي اپليكيشن بسازيد.